دسته‌بندی نشده

گلخانه تولید نشا در اصفهان

یکی از دلایل تعدد گلخانه تولید نشا در اصفهان به خصوص در شهرستان شهرضا این است که استان اصفهان تقریباً در مرکز کشور قرار دارد و می‌تواند با دسترسی بهتر نسبت به سایر استان‌ها، نشای صیفی‌جات را برای سراسر ایران تأمین کند.

مرکز تولید نشای جنوب، یک گلخانه تولید نشا در اصفهان (شهرستان شهرضا) می‌باشد که مفتخر است با تولید سالانه 100میلیون قطعه نشای صیفی‌جات به کشاورزان عزیز خدمت‌رسانی کند.

این مرکز همچنین در فصول مختلف با توجه به نیاز کشاورزان محترم اقدام به کاشت ارقام مختلف نشای صیفی‌جات به صورت آزاد می‌نماید تا پاسخ گوی نیازمندی‌های فوری مشتریان خود باشد.

چرا نشای جنوب؟ (مزایای رقابتی گلخانه تولید نشای جنوب در اصفهان)

گلخانه تولید نشا در اصفهان
گلخانه تولید نشای جنوب (مهندس عشقی و مهندس مجتبی غلامرضایی)

کاهش هزینه

با توجه به هزینه بالای بذور هیبرید، شرایط جوانه زنی خوب در کاهش هزینه های کشاورزان بسیار موثر است. بنابراین گلخانه تولید نشای مهندسین عشقی و غلامرضایی، مجهز به سالن جوانه‌زنی کاملاً پیشرفته و کنترل شده می‌باشد.

آب مورد استفاده در زمان کاشت، در همین سالن، اکسیژن زنی، پاتوژن زدایی و نمک زدایی می‌گردد و با اعمال تیمارهای شیمیایی و شوک فیزیکی به بالاترین درصد جوانه زنی دست می یابد. با توجه به قیمت بالای بذر که گاهاً تا چندین برابر قیمت دستمزد عمل آوری نشا می رسد، در هزینه نهایی کشاورزان صرفه جویی زیادی به ارمغان می آورد.

کیفیت بالای نشا

در این مجموعه کنترل دقیق دمای شب و روز توسط یک سیستم بسیار پیشرفته از جوانه‌زنی تا تحویل به صورت کاملاً اتوماتیک انجام می‌شود، نتیجه حاصل نشایی کاملاً سالم و دارای ذخیره نشایی بالاست که طبعاً مزرعه یک دست و عدم استپ رشدی در زمان انتقال و عدم مرگ و میر نشا در مزرعه و گل‌انگیزی و محصول بالاتر را به ارمغان می‌آورد.

با توجه به موارد ذکر شده یک مشتری منطقی بعد از یکبار خرید تبدیل به مشتری دائمی خواهد شد در اثبات ادعای خود تنها گواه ما رشد آماری تعداد نشا تولیدی از ۲۴۰ هزار قطعه در سال ۷۹ به بالای ۱۰۰ میلیون قطعه در سال ۱۴۰۰ می‌باشد.

ضمناً این مجموعه بنیانگذار تولید نشا صنعتی تجاری، و در حال احداث اولین شهرک خصوصی تولید نشای کشور می‌باشد که جمعاً مساحت تولید نشای ما را به دوازده هکتار می‌رساند.

مقاومت نشا

نشای مشتری از زمان جوانه زنی تا زمان تحویل توسط افراد مجرب و متخصص به طور دائم و پیوسته بررسی می شود. بنابراین نشای سالم عاری از آفت و بیماری به مشتری تحویل می شود.

به دلیل هوادهی به موقع و کافی نشاها مقاومت بسیار خوبی به گرما و سازگاری سریعتری به محیط مزرعه پیدا می کنند و در گرمای بالا تلفات نشای مرکز تولید نشای جنوب بسیار کمتر از سایر تولید کننده هاست.

روش اصولی حمل و نقل از دیگر مزایای مرکز تولید نشای جنوب است که با جدیت فراوان در این خصوص سعی نموده‌ایم تا نشای مشتری با امنیت و سلامت بیشتر به دستش برسد.

استفاده از مرغوبترین مواد اولیه اعم از کوکوپیت ، کود و سم و قارچکش و …

دقت بالا

بر روی تک تک سینی های نشا کد مخصوص به هر رقم و هر شخص نوشته می‌شود. و بر روی هر سفره از نشای مشتری اتیکت قرار می‌گیرد. پس تضمین می‌کنیم که بذر هر شخص برای همان شخص کاشته می شود.

مشتریان وفادار ما که بالای ۱۵ سال است مجموعه ما را برای خرید نشای خود انتخاب نموده‌اند به اهمیت این ویژگی ها دست یافته و این مرکز را جهت تأمین نشای با کیفیت انتخاب می‌کنند.

در واقع بهترین ها مارا برمی‌گزینند.

گلخانه تولید نشا جنوب در اصفهان
گلخانه تولید نشا مهندس عشقی و مهندس مجتبی غلامرضایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *